06 iul

producem un TV SHOW culinar !

Incepand cu luna Martie, agentia noastra impreuna cu MacPixel produce o emisiune culinara sub brandul "USB Unitatea Speciala de Bucate" pentru postul local de televiziune TVT89 Timisoara.
Luna trecuta am lansat si siteul oficial al emisiunii (www.unitateaspecialadebucate.ro), site care speram sa se bucure de acelasi succes ca si pagina de facebook a unitatii (www.facebook.com/pages/Unitatea-Speciala-de-Bucate)

Vizionare placuta !!

19 oct

TOP NATIONAL FIRME PRIVATE

a XIX- editie a
TOPULUI NATIONAL AL FIRMELOR PRIVATE
"TOP 2010"
Clasamente la nivel regional pe domenii de activitate 7312

Locul 1 (cifra afaceri) si Locul 2 (profit brut) Microintreprinderi - Domeniu (cod caen) 7312

15 dec

PROIECTII VIDEO PE LUNA !!

Google a descoperit o agentie de pe pamant care realizeaza proiectii laser pe Luna !

(iata aici si cadoul de client la implinirea a 10 ani de AdWords ) :

http://www.youtube.com/adwords10?x=23a8a4115b174ffe9c38e1a97ad842db

15 sep

TOP AFACERI ROMANIA

http://www.listafirme.ro/top/diploma_80906.htm

La aceasta adresa gasiti topul complet realizat pentru Judetul Timis privind segmentele de activitate cod caen 73 si 7312

02 iul

Upgrade la departamentul Video Production

O noua veste buna pentru clientii agentiei : am achizitionat un nou sistem de filmare HD de la Canon de aceasta data !

Camera CANON XH-A1 (professional HDV)
Trepied la 1,90 m MANFROTTO 501 HDV
Sistem complex de iluminare.

In continuare, spoturile dvs. video, evenimentele sau filmele de prezentare vor avea suport de ultima generatie !

15 mar

Am lansat blogul agentiei

"Discutii online despre publicitatea din lumea reala"

28 feb

UMANITAR : alaturi de DANIEL RADUTA

Maine aflam daca s-au strans banii necesari pentru salvarea lui DANIEL !

Noi nu am facut decat sa fim alaturi de Mile Carpenisan in lupta lui pentru rezolvarea acestui caz teribil (http://milecarpenisan.ro/). Speram ca locatia cedata spre licitatie de catre agentia noastra (una dintre cele mai bune/scumpe) si-a gasit cumparator si va trimite banii catre DANIEL pentru intregirea sumei atat de necesare operatiei !!

17 dec

Locul I in Top Profit Romania


18 nov

Ne cautam un nou logo

Am hotarat ca daca tot este criza, sa ne umplem timpul si cu lucruri hazlii astfel ca ne-am hotarat sa schimbam logoul agentiei !
Dand sfoara in tara ca asteptam, contra cost, propuneri, iat-o pe prima primita la posta redactiei (agentiei) din partea unei admiratoare a site-ului :

30 oct

Prima zi fara bannere in Timisoara

Poimaine, 01 noiembrie este prima zi fara bannere (orizontale) in Timisoara !! Hotararea Consiliului Local de modificare a Regulamentului de Publicitate a reusit sa le scoata in afara legii, dupa o lupta de cativa ani de zile.

05 oct

Locul 22 in topul national al firmelor

Topul National al Firmelor Private Romania
Top 2008
Editia XVII

Locul 22 - Agentia Westside Media din Timisoara

23 iul

Razboiul bannerelor... Imperiul ataca !

Ne obisnuiseram cu ideea, de cativa ani, ca exista persoane influente in primarie care vor sa scape de bannerele orizontale. Mai greu, dar ne obisnuisem pana la urma si cu ultima forma a Regulamentului de Publicitate, respectiv HCL 160 / 2009 conform caruia, de la inceputul anului viitor sau de la sfarsitul lui octombrie (ca inca nu s-a inteles clar) 2009 acestea vor deveni interzise ...
Tot ce speram pana atunci, pe sistemul "asta e", era sa fim lasati putin in pace sa ne lingem ranile, sa incercam incet sa redirectionam clientii catre alte forme de promovare ieftina, sa ne facem treaba si sa reasezam lucrurile.

Dar n-a fost sa fie ! Primaria nu doarme ba mai mult, a transformat aproape fiecare angajat in inspector pe zona in care locuieste dotandu-i cu rulete, pentru a putea masura la fiecare banner daca respecta distanta de 50 m sau e pus cumva la 49,5 ?!?!?!

Oameni buni... peste cateva luni scapati definitiv de ele, ce naiba !!!

09 iul

R.A.T.T cu fata (tot mai) umana !

Anul 2009 a insemnat (pana acum) un adevarat provizorat contractual in relatia Agentii / Regia de Transport Timisoara (privind publicitatea pe stalpi) .
Ieri dupamasa a avut loc adunarea consiliului de administratie al regiei unde, mult mai presus de situatia economica mondiala si criza reala in care ne afundam tot mai rau....tarifele urmau sa se majoreze cu nici mai mult, nici mai putin de 50% !

Este pentru prima data cand RATT a invitat principalele 3 agentii de outdoor din Timisoara pentru a dezbate aceasta decizie si, spre surprinderea noastra, este pentru prima data cand s-a purtat un dialog (si nu o impunere) si, mai mult decat atat, consiliul a inteles problemele reale cu care se confrunta agentiile si s-a putut ajunge la un numitor comun !

BRAVO !

Schimbarea la fata (la propriu si figurat) a conducerii regiei pare sa fi fost facuta cu rost si, dupa multi ani... pare un prim semn bun in relatia agentiilor de publicitate (ooh) cu autoritatile locale... semn bun insemnand o urma de normalitate !

Hai (mai departe) ca se poate !!!

PS : daca nu ne-ar fi invitat la 14,30 pentru a ne uita in sala de sedinte pana in jur de ora 17,00 ...ar fi fost de-a dreptul surprinzator. Asa, macar am ramas cu picioarele pe pamant....romanesc :-)

03 iul

Prima retea locala de ecrane led

Pentru a veni in intampinarea clientilor cu cea mai buna oferta de pana acum, SSN (unde agentia noastra detine actiuni) si MAXIVISION si-au dat mana !

Cele mai bune 3 amplasamente din Timisoara se vand acum sub o oferta unica, promotionala, formand prima retea de ecrane led din orasul nostru.

05 iun

Modificare la modificarea Regulamentului de publicitate...

4. Dezbatere publica (03.06.2009)


Primaria Municipiului Timisoara va organiza marti, 9 iunie 2009, incepand cu ora 16, o dezbatere publica pe marginea urmatoarelor proiecte de hotarare si documentatii de urbanism :

1. Proiect de hotarare privind modificarea "Regulamentului de publicitare stradala in municipiul Timisoara";

Text nou :

Art.1: Articolul 9, alineatul 4 din Regulamentul de publicitate stradală în Municipiul Timişoara se înlocuieşte următorul text:
"Pe stâlpii RATT şi ENEL este permisă amplasarea de sisteme publicitare şi panouri publicitare, cu prindere de un singur stâlp, gen bannere verticale, panouri indicatoare, casete luminoase, etc. În cazul sistemelor publicitare instalate pe stâlpii RATT sau ENEL, contractul de închiriere semnat de părţi ţine loc de acord expres."

Text vechi :

(4) Pe stâlpii R.A.T.T. şi ENEL este permisă amplasarea de sisteme publicitare,
panouri publicitare, cu prindere de un singur stâlp, gen bannere verticale, panouri
indicatoare, casete luminoase etc., fiind interzisă amplasarea pe stâlpii pe care sunt
semne de circulaţie. În cazul sistemelor publicitare instalate pe stâlpii R.A.T.T. sau ENEL,
contractul de închiriere semnat de părţi ţine loc de acord expres.

20 mai

HCL 160 - Noul Regulament de Publicitate TM

În noul Regulament care a fost elaborat şi cu consultarea reprezentanţilor Camerei de
Comerţ şi Industrie – Secţiunea Publicitate, s-au adus modificări legate de:
􀂾 la cap. II art.3 s-au introdus definiţiile mobilierului urban şi a sistemului audiovideo;
􀂾 la regulile şi procedurile de autorizare s-au introdus şi cele pentru avizul de la
Comisia de Ordine Publică;
􀂾 interzicerea amplasării de bannere orizontale pentru a se putea evita
eventualele accidente;
􀂾 prelungirea contractului de concesiune pentru totemuri doar cu avizul Direcţiei
de Urbanism şi a Direcţiei Patrimoniu – Serviciul Publicitate şi Comerţ;
􀂾 stabilirea de noi amplasamente pentru publicitate pe domeniul public se va face
de către Direcţia de Urbanism cu excepţia avizelor emise de Comisia de Ordine
Publică;
􀂾 acordul pentru publicitate temporara se va elibera in termen de 15 zile;
􀂾 s-a prelungit perioada pentru prelungirea acordului pe publicitate de la 150 zile
la 180 de zile;
􀂾 s-au modificat amenzile pentru exercitarea activităţilor de publicitate pe
domeniul public fără a deţine vreo formă de autorizare de la 2000-2500 lei la
1000-2000 lei;
􀂾 s-au introdus sancţiuni noi;
􀂾 s-a modificat termenul la care se va face demontarea sistemului publicitar care
are acord dar nu are expus autocolantul, de la 48 ore la 10 zile;
􀂾 în caz de accidente cauzate de sistemele publicitare răspunzători se fac agenţii
de publicitate;
􀂾 s-a introdus anexa 5 cu conţinutul documentaţiei necesare pentru obţinerea
avizului Comisie de Ordine Publică;

23 apr

In atentia Comisiei de Circulatie :-)

Comisia de Circulatie, structura a Consiliului Local Timisoara, a emis in luna februarie, a emanat mai degraba, o hotarare prin care in trei randuri interzicea orice forma de reclama pe/intre stalpii orasului ?!
Motivarea era faptul ca "se vor evita accidentele de circulatie iar atentia soferilor nu va mai fi disturbata de mesajele publicitare !!!"

Super haios ! In schimb, nu in apropiere ci chiar pe stalpii semafoarelor din mijlocul principalelor intersectii, obturand aproape culoarea verde, au montat ei panouri devenite acum distractia orasului (vezi foto)
Si daca tot se vor interzice bannerele, si nu se mai elibereaza autorizatii pentru amplasamente mai aproape de 50 m fata de intersectii, nu au ezitat sa apara forme mai mult sau mai putin originale de publicitate gratis in mijlocul intersectiilor :-) (vezi foto)

Oras de 5 stele (de pe Unirea nu Metaxa)